قیمت تابلو چلنیوم | قیمت تابلو روان

قیمت تابلو چلنیوم | قیمت تابلو روان

قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم ، بسته به کیفیت متریال مصرفی آن در تابلو متفاوت است.تابلو چلنیوم از چند قسمت مختلف مانند رول چلنیوم یا همان نام صحیح آن چنلیوم، پلکسی گلاس، SMD، منبع تغذیه یا همان پاور و PVC تشکیل می شود. که تمام این عوامل با قیمت های مختلف مانند قیمت رول چلنیوم، پلکسی گلاس و موارد دیگر بر قیمت تمام شده تابلو و فروش چلنیوم تاثیر گذار می گذارد.

چلنیوم ها در انواع مختلفی مانند چلنیوم پانچ شده و چلنیوم لترمکس  تولید می شوند. رنگ چلنیوم، ضخامت چلنیوم،  آنادایز بودن یا نبودن چلنیوم و…  از معیارهایی  هستند که  قیمت تابلو چلنیوم را مشخص می کنند.

یکی دیگر از عوامل مهم در محاسبه قیمت ، پلکسی به کار رفته در انواع تابلو چلنیوم است. که بسته به کیفیت های مختلف برحسب برند آن در بازار متفاوت است .SMD به کار رفته در تابلو چلنیوم نیز(ضد آب بودن آن، شدت نور،عمر SMD) عامل موثر دیگری بر قیمت و کیفیت تابلو ساخته شده است. منبع تغذیه یا همان پاور نیز در بازار با تنوع کیفیتی(ضد آب و معمولی، مقدار جریان مصرفی) موجود می باشد. زیرسازی چلنیوم نیز با ضخامتهای متفاوتی در بازار عرضه میشود. و لازم به ذکر است قیمت تابلو چلنیوم بر حسب متر محیط محاسبه می شود.

قیمت تابلو روان

قیمت تابلو روان بسته  به متریال مصرفی به کار رفته در تابلو روان متفاوت است.قیمت تابلو روان با توجه به نوع ال ای دی (فول کالر ،تک رنگ ، سه رنگ) نیز محاسبه خواهد شد.بورد کنترلر تابلو های روان نیز بنا به درخواست مشتری و  انتظاراتش از تابلوی منتخب خود (سایز، رنگ و شدت نور تابلو) انتخاب می شود که  روی قیمت و کیفیت تابلوموثر است .

فریم یا همان قاب تابلو روان ، مورد تاثیر گذار دیگری در قیمت تابلو می باشد. قاب تابلوها به دو نوع ساده و ضد آب (کابینت صنعتی و رنگ کوره ای الکترواستاتیک) در بازار وجود دارد  که بر حسب معیارهای مدنظر مشتری و محل نصب تابلو انتخاب می شود. ولازم به ذکر است قیمت تابلو روان بر حسب متر مربع محاسبه میشود.

گروه تابلوسازی صابر سعی دارد  با استفاده از محصولات با کیفیت همواره رضایت کامل مشتریان را جلب نماید.

جهت سفارش هرگونه تابلو تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

09133568689 صابر مقدم

 

 

دیدگاه‌ها 0

*
*

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟
پشتیبانی آنلاین ایتا